14březen

Vážení zákazníci,

rádi bychom vás informovali, že i po rozhodnutí vlády o dočasném uzavření zákaznických částí restauračních, pohostinských a ostatních provozů, je společnost FANY Gastroservis nadále připravena poskytovat vám služby a produkty, které jsme vždy slibovali a za tím si stojíme.

S ohledem na výrazné snížení počtu objednávek, přistoupili jsme k mimořádnému provoznímu režimu.  Na spolupráci s námi se můžete nadále spolehnout a kontaktovat nás se svými požadavky. Budeme se snažit maximálně vám vyhovět. Věnujte prosím pouze pozornost možnému časovému omezení při příjmu objednávek. Ostatní již nechte na nás.

 Vzhledem k neustále prázdným regálům v maloobchodních prodejnách potravin a tlačícím se davům osob s rizikem možného nakažení, rádi bychom toto omezili a nabídli vám jako našim partnerům následující servis pro vás i vaše zaměstnance:
Při objednávce pro váš provoz (podmínka), jsme schopni připravit k závozu „zaměstnanecký nákup na jméno“ pro vaše zaměstnance. Pokud to bude možné, vyjdeme vstříc i odběrům zboží na ks, místo dodávky běžně povinného kartonu.

 Podmínkou jednotlivého „osobního“ nákupu na jméno je jeho minimální hodnota 1500,-Kč a při dodání platba v hotovosti. Platby kartou jsou možné po dohodě předem s naší objednávkovou kanceláří.

Pevně věříme, že tento náš krok oceníte. Jsme stále na vaší straně.

S pozdravem

celý tým FANY Gastroservis s.r.o.